poniedziałek, 26 marca 2018

PREZENTACJA

PREZENTACJA

UCZNIOWIE KLASY  VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ W LUTOWISKACH

  1. KOPCZAK GABRIEla Hejka.Nazywam się Gabrysia i mam 14 lat.Intersuję się motoryzacją, pływaniem oraz sportem.Lubie bardzo jeździć na rowerze i rolkach. 

  2.  MISIUDA MARTA 
Cześć! Mam prawie 14 lat. Lubię jazdę konno, jazdę na deskorolce oraz lubię sport.
      3.  PAULINA TKACZ
Hej. Nazywam się Paulina i mam 13 lat. Interesuje się militariami, sportem i turystyką.

4. OLIWIA WIŚNIEWSKA

Hej. Mam na imię Oliwka i mam 13 lat. Interesuje się jazdą konną, sportem i fotografią. 
5. MAGDALENA ŻARNOWSKA

Hejka! Mam na imię Madzia i mam 14 lat. Interesuje się jazdą na rowerze oraz jazdą konną
      6.Franciszek Zubel

Cześć! Mam na imię Franek i interesuj się informatyką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz